به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج اللهی صبح امروز در نشست هماهنگی مسئولان ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) این شهرستان گفت: همه ما در حفظ و انتقال دستاوردهای انقلاب و امام راحل(ره) به نسل آینده مسئول هستیم و نباید از کنار آن به سادگی عبور کنیم. وی با اشاره به اینکه بزرگداشت سالگرد […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج اللهی صبح امروز در نشست هماهنگی مسئولان ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) این شهرستان گفت: همه ما در حفظ و انتقال دستاوردهای انقلاب و امام راحل(ره) به نسل آینده مسئول هستیم و نباید از کنار آن به سادگی عبور کنیم.
وی با اشاره به اینکه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بهانه ای برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن امام بزرگوار است؛ افزود: آگاه سازی مردم نسبت به ظلم و ستم حکومت طاغوت از ویژگی های بارز امام راحل(ره) بود و ایشان هرگز از آن دست برنداشتند و امروز هم به عنوان الگویی برای ملت های ستمدیده و آزادی خواه در دنیا تبدیل شده اند.
فرماندار بناب از اعزام کاروان از این شهرستان برای شرکت در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد مطهر آن حضرت خبرداد و اعلام کرد: زائران و شرکت کنندگان در سالگرد ارتحال امام(ره) در قالب هشت دستگاه اتوبوس از این شهرستان به تهران اعزام خواهند شد که انتظار می رود مسوولان شهرستان همکاری لازم را با سپاه ناحیه بناب داشته باشند.
فرماندار بناب در ادامه شرکت گسترده مسوولان، کارکنان و قشرهای مختلف مردم در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل(ره) را خواستار شد.
امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ پس از یک دوره کوتاه بیماری و پس از یک جراحی در بیمارستان بقیه الله دار فانی را وداع کردند.

انتهای پیام/ش