به گزارش انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی ترتیب یافته بود، با اشاره به قصه تکراری پروژه میدان معلم بناب اظهار داشت: احداث پل روگذر میدان معلم از سال ۹۱ آغاز شده و همچنان نیمه تمام مانده است. وی افزود: به […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی ترتیب یافته بود، با اشاره به قصه تکراری پروژه میدان معلم بناب اظهار داشت: احداث پل روگذر میدان معلم از سال ۹۱ آغاز شده و همچنان نیمه تمام مانده است.

وی افزود: به علت تأخیر بیش از حد در اجرای این پروژه، پل روگذر میدان معلم بناب در تمام مجالس عروسی و عزای این شهرستان از سوی مردم مطرح می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اعلام اینکه تاکنون ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه تخصیص یافته است؛ گفت: از آنجایی که موقعیت این پل حساس است و در مسیر مواصلاتی چندین استان غربی قرار دارد از این رو تکمیل این پروژه بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد که امیدواریم تا پایان سال وضعیت پل را تعیین تکلیف کنیم.

فرج‌اللهی تأکید کرد: حرف ما در این خصوص برای مردم تمام شده است و مطلب جدیدی برای گفتن نداریم از این رو تکمیل این پروژه جزو مطالبات جدی اهالی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان و همکاران وی در این اداره کل به خاطر توجه به طرح‌های حوزه راه و شهرسازی در این شهرستان گفت: با وجود محدودیت‌های مالی و اعتبارات پروژه‌های خوبی اجرا شده‌اند.

فرج‌اللهی همچنین از تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای روکش آسفالت جاده‌های بناب- مراغه، بناب- عجب شیر و بناب- ملکان تقدیر و تشکر کرد و افزود: سال گذشته برای اجرای این طرح ۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که ۷۰ میلیارد ریال دیگر نیز امسال تخصیص یافته است.

وی در ادامه سخنان خود بر اختصاص اعتبارات لازم و تکمیل پروژه‌های استادیوم ورزشی ۱۰ هزار نفری بناب، تکمیل پل زیرگذر روستای روشت بزرگ و جاده بناب – نقده تأکید کرد.

فرماندار بناب به مشکلات شهرک مسکونی ولی عصر(عج) بناب نیز اشاره و تنها راه نجات این شهرک را در واگذاری آن به شهرداری اعلام کرد و گفت: با واگذاری این شهرک به شهرداری دغدغه مردم از ارائه خدمات اولیه به این شهرک راحت خواهد شد.

فرج‌اللهی خاطرنشان کرد: طراحی احداث شهرک ولی عصر(عج) بناب برای سرریز جمعیت شهر بناب بود ولی تحقق آن را شاهد نیستیم.

وی تصریح کرد: اگر مشکلات این شهرک به موقع حل می‌شد اکنون شاهد افزایش روزافزون سکونتگاه‌های غیررسمی در حاشیه‌های شهر بناب نبودیم.

فرج‌اللهی بر حل مشکل روشنایی معابر شهرک ولی عصر(عج)، واگذاری زمین مورد نیاز برای احداث فضای آموزشی، واگذاری زمین مورد نیاز برای احداث مجتمع سلامت بناب و نیز احداث مسجد در شهرک تأکید کرد.

انتهای پیام/فارس