به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، آیت الله محسن مجتهد شبستری در یادواره شهدای اطلاعات سپاه عاشورا با اشاره به نقش سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن گفت: بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ رژیم صدام بار دیگر به طمع افتاد تا به کشورمان تجاوز کند که از منافقان کور […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، آیت الله محسن مجتهد شبستری در یادواره شهدای اطلاعات سپاه عاشورا با اشاره به نقش سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن گفت: بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ رژیم صدام بار دیگر به طمع افتاد تا به کشورمان تجاوز کند که از منافقان کور دل استفاده کرد.

وی در همین راستا ادامه داد: در عملیات مرصاد دشمن از غرب و جنوب به خیال اینکه می تواند رزمندگان را غافلگیر کند وارد خاک ایران شد ولی با بسیج شدن ملت ایران متجاوزان را بیرون رانده و بخش بزرگی از تجهیزات دشمن را نابود کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اراده پولادین نیروهای مسلح، بیان داشت: رزمندگان کشورمان در عملیات مرصاد ضمن اینکه ۴۸۰۰ نفر از افراد دشمن را به درک واصل کردند صدها تانک، نفربر ،توپ و دیگر ادوات جنگی را نابد و چند صد نفر را اسیر کردند.

وی تصریح کرد: یکی از امتیازات کشورمان این است که رهبر مجاهد دارد که در تمامی عرصه ها حضور دارد و در دوران دفاع مقدس نیز دو شا دوش رزمندگان جنگیده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) پیرامون رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: فرمایشات امام خمینی (ره) در مورد جامعیت رهبر معظم انقلاب کاملا حقیقت است و در ۲۷ سال گذشته رهبری بی نظیر و بی بدیل داشته اند.

وی در همین راستا ادامه داد: رهبر معظم انقلاب چه در مسائل خارجی و چه در داخلی مدیریت کامل خود را ابراز کرده اند و با توجه به اینکه این سال را به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری کرده اند و ظاهرا مسئولین دولتی نیز برنامه هایی در نظر گرفته اند که امیدواریم به نتجه برسد و به شعار و تشکیل قرارگاه بسنده نشود.

آیت الله شبستری خاطر نشان کرد: از برجام نتیجه ای نگرفتیم و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب بد عهدی را مشاهده کردیم؛ ما از اول نیز می دانستیم که این آمریکا عهد شکن است.

وی نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا را بسیار تأثیرگذار قلمداد کرد و گفت: با توجه به تدابیر رهبر معظم انقلاب به مسائل سوریه ،عراق و لبنان خوداین کشورها اعتراف کرده اند که اگر حمایت های ایران نبود الان وضعیتمان خیلی بدتر از این بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: داعش تا نزدیکی بغداد آمده بود و اگر سوریه و عراق سقوط می کرد کشورمان نیز دچار مشکل می شد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) پیرامون شهید بهشتی، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب نیز همچون شهید بهشتی یک فرد نیست بلکه یک امت است.

امام جمعه تبریز در پایان خطاب به مسئولین گفت: تنها نام بردن از رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ها نکافی نیست بلکه همواره قدر ولایت را دانسته و از فرمایشاتشان تبعیت کنیم.

انتهای پیام/م