سرهنگ دکتر علی قادری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی گفت: راهیان نور امتداد دفاع مقدس و یک رزمایش بزرگ فرهنگی، بصیرتی است. وی کارکرد راهیان نور را استخراج گنج جنگ عنوان کرد و افزود؛ اگر به دنبال عمق بخشی اعتقادی و […]

سرهنگ دکتر علی قادری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی گفت: راهیان نور امتداد دفاع مقدس و یک رزمایش بزرگ فرهنگی، بصیرتی است.

وی کارکرد راهیان نور را استخراج گنج جنگ عنوان کرد و افزود؛ اگر به دنبال عمق بخشی اعتقادی و فرهنگی در بین مردم و جوانان هستیم، راهیان نور بهترین بستر برای تحقق این هدفها و آرمانهاست.

این رزمنده دوران دفاع مقدس، یکی از وظایف اصلی سپاه پاسداران و بسیج را بصیرت افزایی و روشنگری عنوان کرد و افزود: یک بعد سپاه، نظامی گری است و در بعدهای دیگر به خصوص در عرصه های جنگ نرم و جنگ سخت وظایف خطیری بر عهده دارد که طبیعتا از توان برخی نهادها و افراد خارج است.
جانشین فرماندهی سپاه عاشورا با بیان اینکه بسیج و سپاه در مسیر حرکت خود هرچه در توان دارد انجام خواهد داد، گفت: با کدام استدلال می گویند سپاه نباید روشنگری سیاسی انجام دهد؟! بله درست است که سپاه به هیچ عنوان حق دخالت در انتخابات را ندارد، اما بصیرت افزایی و روشنگری و تبیین شاخص های کلی نظام و امام و رهبر معظم انقلاب وظیفه ذاتی ماست.

سرهنگ دکتر قادری در ادامه گفت: بسیج و سپاه همیشه در همه عرصه ها پای کار بوده و خواهد بود، در انتخابات نیز فتنه خط قرمز ماست، جناحی نگاه نمی کنیم، اما صیانت از انقلاب هدف اصلی ماست.
وی با بیان اینکه دشمن چشم به انتخابات ما دوخته است، تصریح کرد: بسیج باید در انتخابات هوشیار بوده و ضمن تقویت مبانی انقلاب، برای حضور حداکثری مردم تلاش کند.
جانشین فرماندهی سپاه عاشورا در خاتمه با تاکید بر اینکه در مقابل شانتاژها عقب نشینی نمی کنیم، گفت: نباید کاری کنیم که خون شهدا پایمال شود.

انتهای پیام/ش