به گزارش انعکاس بناب، متن پیام به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال. عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش، انبوه انسان ها را به تلاش و کوشش دعوت […]

به گزارش انعکاس بناب، متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال.

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش، انبوه انسان ها را به تلاش و کوشش دعوت می نماید و خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازی دوباره جلوه گر سازد تا یادمان باشد که هستیم.

در این بهاران که گاهی جای خالی شهدایمان در کنار سفره هفت سین سر به جیب فرو می برد، تنها احساس دلخوشی و تسلایمان، صلابت و غرور توفیقات بدست آمده و ایستادن نظام اسلامی بر قله های افتخار است.

ما مردم شهرستان بناب نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و همه بسیجیان و رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم را گرامی داشته و به ساحت همه آنان درود می فرستم.
اینجانب عمران دوستی پیشاپیش آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و همچنین ۲۹ اسفند میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز ولادت بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ه) را محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز، بسیجیان همیشه در صحنه و بی ادعا و همه شما مردمان شریف شهرستان بناب  تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای  همه مردم عزیز شهرستان بناب و کشور ایران اسلامی شود.