به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج اللهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از کل داوطلبان ۶۹ نفر در حوزه شهری و ۲۳۳ نفر در حوزه روستایی نام نویسی کردند. وی مجموع داوطبان زن ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بناب را ۱۱ نفر اعلام کرد و گفت: از این […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج اللهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از کل داوطلبان ۶۹ نفر در حوزه شهری و ۲۳۳ نفر در حوزه روستایی نام نویسی کردند.
وی مجموع داوطبان زن ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بناب را ۱۱ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۸ نفر در حوزه شهری و ۳ نفر در حوزه روستایی ثبت نام کرده اند.
فرماندار بناب ادامه داد: از ۲۹۱ نفر مرد ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان، ۶۱ نفر در حوزه شهری و ۲۳۰ نفر در حوزه روستایی داوطلب شده اند.
فرج اللهی گفت: جوان ترین فرد ثبت نامی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه شهرستان بناب ۲۸ سال و مسن ترین فرد نیز ۷۲ ساله است.
به گفته فرماندار بناب، شهر بناب دارای ۷ کرسی و ۲۷ روستای آن نیز در مجموع دارای ۱۰۷ کرسی در شوراهای اسلامی می باشند.
فرج اللهی با تقدیر از استقبال گرم شهروندان در خصوص ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار امیدواری کرد مردم شهرستان گسترده تر از قبل با حضور در پای صندوق های رأی حماسه دیگری خلق کنند.
به گزارش ایرنا،انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور و همچنین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه ها روز ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/ش