به گزارش انعکاس بناب، این چهار خودرو در انتهای خیابان دریا که در گِل و باتلاق فرو رفته بودند با تماس گرفتن، نیروهای آتش نشانی را از وضعیت خود آگاه می‌سازند که این نیرو ها در اسرا وقت خود را به محل می رسانند. این گزارش می افزاید ابتدا که یکی از خودرو ها در […]

به گزارش انعکاس بناب، این چهار خودرو در انتهای خیابان دریا که در گِل و باتلاق فرو رفته بودند با تماس گرفتن، نیروهای آتش نشانی را از وضعیت خود آگاه می‌سازند که این نیرو ها در اسرا وقت خود را به محل می رسانند.
این گزارش می افزاید ابتدا که یکی از خودرو ها در محل باتلاق دریاچه فرو رفته بود با تماس گرفتن، دوستان خود را به کمک‌فرا میخوانند، طی مراجعه و اقدام به کمک هر کدام به نتیجه منفی رسیده که باعث فرو رفتن هریک از این خودرو ها می‌شود.
امیر پورعبدالکریم در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب با بیان اینکه زمان آغاز عملیات امداد از ساعت ۸:۳۰عصر الی ۲بامداد طول کشیده است، گفت: همشهریانی که در گل و باتلاق دریاچه در انتهای خیابان دریا درگیر بودند طی تماسی از نیرو های امداد آتش‌نشانی کمک خواستند که در اسرا وقت پس از رسیدن به محل توانستیم هر چهار خودرو را از زمین باتلاقی در آوریم.
وی ادامه داد: پس از نجات خودروهای گیر افتاده، به دلیل گلی بودن زمین و سنگین بودن خودرو آتش نشانی باعث گیر افتادن همکارانمان در چند متری همان محل شد که با تماس با سایر همکاران توانستیم خودروی آتش نشانی را نیز از باتلاق در آوریم.
عبدالکریم افزود: با نیرو های هلال احمر نیز تماس گرفته شد که اعلام کردند در حیطه وظایف ما نیست‌.

انتهای پیام/امین چالاکی