به گزارش انعکاس بناب، محمد صادق پورمهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: از این تعداد جسد ۵ نفر در آذرشهر و ۱۶ نفر در عجبشیر از آب گرفته شده است. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی نیز گفت: کل مصدومان ناشی از سیل در استان، […]

به گزارش انعکاس بناب، محمد صادق پورمهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: از این تعداد جسد ۵ نفر در آذرشهر و ۱۶ نفر در عجبشیر از آب گرفته شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی نیز گفت: کل مصدومان ناشی از سیل در استان، ۱۲ نفر است که ۱۰ نفر در شهرستان عجبشیر و ۲ نفر در شهرستان اسکو مصدوم شده بودند.

روزبه رجائی غفوری گفت: از مجموع مصدمان ۶ نفر به بیمارستان های تبریز اعزام شده اند و هم اکنون تحت مراقبت های پزشکی هستند.

وی ادامه داد: تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در شهرستان های سیل زده، اسکو، آذرشهر و عجب شیر آماده باش هستند و آمبولانس های ذخیره به کار گرفته شده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی یادآور شد: شبکه بهداشت و درمان مناطق درگیر سیل، مسئولیت تحویل اجساد و انتقال به پزشکی قانونی را دارند و تا به این لحظه جسد ۵ نفر از آذرشهر و ۱۶ نفر عجبشیر از آب گرفته شده و به پزشکی قانونی ارجاع شده است.

انتهای پیام/ش