حمید شاکرنژاد قاری برجسته کشور متولد سال ۱۳۶۰ در مشهد مقدس و تحصیلات خود را  در رشته ی مهندسی عمران در دانشگاه صنعتی اصفهان به اتمام رسانده است. وی از دوران کودکی به همراه برادر خود نزد پدرشان به یادگیری و قرائت قرآن مشغول بودند، تا اینکه این علاقه و پشتکار باعث شد او در […]

 حمید شاکرنژاد قاری برجسته کشور متولد سال ۱۳۶۰ در مشهد مقدس و تحصیلات خود را  در رشته ی مهندسی عمران در دانشگاه صنعتی اصفهان به اتمام رسانده است.

وی از دوران کودکی به همراه برادر خود نزد پدرشان به یادگیری و قرائت قرآن مشغول بودند، تا اینکه این علاقه و پشتکار باعث شد او در حال حاضر جزء برترین قاریان بین المللی محسوب میشود.

این قاری برجسته در سال ۸۳ به عنوان دانشجوی برتر قرآنی و در سال ۸۴ رتبه اول جشنواره قرآنی دانشگاههای سراسر کشور را کسب کرد.

 استاد شاکر نژاد ۶ مرتبه از طرف رهبری به عنوان مبلغ به حج و ۲ مرتبه هم  از طرف ایشان به کشور افغانستان اعزام شده اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار انعکاس بناب  مبنی بر اینکه “بهترین هدیه دریافتی تا بحال چه بوده؟ ” پاسخ داد: اجازه ی قرائت قرآن و اذان در بارگاه امام رضا(ع) بهترین هدیه و تحقق آرزوی کودکی من بوده است.

او همچنین  چند مرتبه با مقام معظم رهبری ملاقات داشته است، و بنا به گفته خودش هر وقت  آقا او را می بیند به اسم کوچک صدایش میکند، و این باعث خوشحالی استاد شاکری میشود.

گفتنی است استاد شاکری با حضور خود در شهرستان بناب در همایش قرآن و عترت دانشگاه بناب شرکت کرده و با قرائت زیبا و دل نشین خود به محفل قرآنی نورانیت بخشید.

همایش قرآن و عترت ظهر روز دوشنبه ۲۷ فروردین با استقبال گرم دانشجویان در سالن همایش دانشگاه بناب برگزار گردید.

انتهای پیام/د.ز