به گزارش انعکاس بناب، خانواده و صیانت از حریم آن در مقابل هجمه‌های بیشمار فرهنگی از تزلزل و فروپاشی، مهم‌ترین نهاد اجتماعی ممانعت به عمل می آورد و بسیاری از بزه‌ و بحران‌های اجتماعی را در نطفه خفه می‌کند. توجه به کانون پایدار خانواده فرزندانی با نشاط و مردان و زنان عفیف در جامعه رشد […]

به گزارش انعکاس بناب، خانواده و صیانت از حریم آن در مقابل هجمه‌های بیشمار فرهنگی از تزلزل و فروپاشی، مهم‌ترین نهاد اجتماعی ممانعت به عمل می آورد و بسیاری از بزه‌ و بحران‌های اجتماعی را در نطفه خفه می‌کند.

توجه به کانون پایدار خانواده فرزندانی با نشاط و مردان و زنان عفیف در جامعه رشد می‌دهد که در نهایت به تعالی هرچه بیشتر عموم مردم می‌انجامد.

حضور حداکثری مردان و زنان پاک دامن بنابی امروز در این گردهمایی پاسخی کوبنده به رسانه‌های باطل دشمنان داد که امیدی جز فروپاشی نظام اسلامی در سرلوحه‌ی تدابیر خود ندارند.

مسئول ستاد برگزاری این همایش بزرگ در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب از تمام اقشار مختلف مردم بناب به خصوص زنان ولایی که با حضور گرم خود عفت و پاکدامنی خود را به رخ دشمنان کشیدند، تقدیر و قدردانی کرد.

وی همچنین از تمام مسئولان شهرستان، کارکنان ادارات، دانشگاه ها و مدارس، نیروهای انتظامی و نظامی که در این مراسم بزرگ حضور پررنگی داشتند قدردانی کرد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/د.ز