به گزارش انعکاس بناب، این مراسم صبح روز شنبه با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بناب و سایر مسئولین شهرستان بناب در شهرک ولیعصر صورت پذیرفت. در این مراسم کلنگ زنی قرار شد پروژه هایی مانند: تجهیز پست زمینی به تعداد یک دستگاه، تجهیز پست کلید خانه یک دستگاه، نصب ترانس […]

به گزارش انعکاس بناب، این مراسم صبح روز شنبه با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بناب و سایر مسئولین شهرستان بناب در شهرک ولیعصر صورت پذیرفت.

در این مراسم کلنگ زنی قرار شد پروژه هایی مانند: تجهیز پست زمینی به تعداد یک دستگاه، تجهیز پست کلید خانه یک دستگاه، نصب ترانس هوایی با ظرفیت ۵۰ ولت کیلومتر آمپر، نصب پایه فلزی ۱۲ متری به تعداد ۱۶۰ اصله، جمع آوری خط ۱۲۰ کیلو وات هوایی از مزارع به طول ۸۰۰ متر، احداث خط ۲۰ کیلو وات هوایی دو مداره بطول۶۰۰۰ متر، احداث خط فشار متوسط زمینی بطول ۶۰۰ متر، احداث خط فشار ضعیف به طول ۲۵۰۰ متر و در پایان نصب چراغ لاکپشتی ۱۵۰ واتی به تعداد ۱۲۰ دستگاه در شهرک ولیعصر(ساری داغ) نصب و راه اندازی شود.

گفتنی است در هفته دولت از طرف شرکت توزیع برق بناب ده ها پروژه دیگر در سطح شهرستان و در روستاهای تابعه مانند قره چپق، چلقائی و برخی روستاهای دیگر کلنگ زنی خواهد شد که متعاقباً اخبار این پروژها را در زمان کلنگ زنی به اطلاع شما خواهیم رساند.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/د.ز