به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج الهی فرماندار بناب از مجتمع تجاری باران و هتل آرام واقع در میدان امیر کبیر بناب بازدید واز روند ساخت و احداث این دو پروژه آگاه شد. فرماندار بناب در حاشیه این بازدید ساخت چنین پروژه ایی را نه تنها افتخاری برای شهرستان بلکه برای استان دانست و […]

به گزارش انعکاس بناب، ولی الله فرج الهی فرماندار بناب از مجتمع تجاری باران و هتل آرام واقع در میدان امیر کبیر بناب بازدید واز روند ساخت و احداث این دو پروژه آگاه شد.

فرماندار بناب در حاشیه این بازدید ساخت چنین پروژه ایی را نه تنها افتخاری برای شهرستان بلکه برای استان دانست و گفت: با توجه به این مرکز گردشگری جنوب استان شهر بناب می باشد، تلاش بر جذب توریست و گردشگر بیشتر از الویت های مسئولان است و وجود چنین مجتمع و هتلی دارای اهمیت و ارزش بالایی در جذب گردشگر می باشد.

فرج الهی میزان تعداد اشتغال زایی این دو پروژه را بسیار عالی عنوان کرد و گفت: با توجه به وجود بخش های مختلف در این مجتمع تعداد نیروی کار زیادی برای اداره این پروژه نیاز می باشد و مدیران این مجتمع می بایست از نیروی بومی استفاده کنند.

گفتنی است ۱۲ مهر ماه (روز چهارشنبه هفته جاری) قسمت شهربازی مجتمع تجاری تفریحی مدرن باران با بیش از ۸۷ دستگاه مجهز برای اولین بار دربناب افتتاح میشود.

همچنین بهای بیلط  این شهربازی در روز اول افتتاح با ۵۰ درصد تخفیف به همشهریان عزیز ارائه می گردد.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبایی