دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب بر لزوم ساماندهی و برخورد شدید با آرایشگاه‌های متخلف زنانه در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش انعکاس بناب، حبیب صدقی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به لزوم ساماندهی و برخورد با آرایشگاه‌های زنانه متخلف در سطح شهرستان به عنوان یکی از محورهای مورد بحث در این جلسه اظهار داشت: بر اساس آمارهای موجود در شهرستان بناب تعداد ۵۹۳ فقره پروانه کسب برای فعالیت‌های صنفی بانوان در این شهرستان صادر شده که از این تعداد ۲۴۳ نفر در اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه این شهرستان مشغول فعالیت هستند و بقیه بانوان نیز در سایر مشاغل دارای پروانه کسب  فعالیت می‌کنند.

وی افزود: با توجه به برخی گزارش های واصله به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، مسائلی از فعالیت این اتحادیه مطرح است که به همین خاطر نظارت بیش از پیش بر فعالیت این اتحادیه ضروری است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه در سایه مصوبات و پیگیری‌های اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان نتایج خوبی حاصل شده است؛ افزود: یکی از معضلاتی که هم اکنون به عنوان یک آسیب در مجالس ترحیم شهرستان مشاهده می‌شود، موضوع خواندن قرآن توسط عشره خوانان است.

صدقی تصریح کرد: متأسفانه به قرآن در این مجالس اهانت می‌شود و آنها به‌جای قرائت قرآن به ذکر اسامی افراد حاضر در مجلس ترحیم می‌پردازند که امیدواریم با مصوبه و پیگیری شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهد کاهش این آسیب در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/فارس از بناب