به گزارش انعکاس بناب، محمد باقر ولائی(صحرائی) صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در خصوص تاخیر به وجود آمده در تعمیرات استخر شهر داری بناب، گفت: ابتدا قرار بود با سرمایه گذارانی برای احداث یک استخر جدید به همراه ساختمان اطبا قرارداد بسته شود که  این موضوع به تعویق افتاد. وی افزود: شورای […]

به گزارش انعکاس بناب، محمد باقر ولائی(صحرائی) صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در خصوص تاخیر به وجود آمده در تعمیرات استخر شهر داری بناب، گفت: ابتدا قرار بود با سرمایه گذارانی برای احداث یک استخر جدید به همراه ساختمان اطبا قرارداد بسته شود که  این موضوع به تعویق افتاد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر بناب و شهرداری قصد دارد در راستای کاهش ترافیک خیابان دانشجو با احداث ساختمان اطبا کلیه امور پزشکی از این خیابان را به جای دیگر و خلوت از شهر بناب انتقال دهد که از سرمایه گذاران برای شرکت در این پروژه دعوت می کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب در پایان از شروع بکار مجدد استخر شهرداری بناب از ابتدای خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر تعمیرات اساسی این مکان ورزشی و تفریحی در حال انجام است که پس از اتمام کار ساخت سقف جدید، این مجموعه فعالیت خود را مجددا شروع خواهد کرد.

انتهای پیام/ زیبائی