دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بناب در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در این دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش انعکاس بناب، ظهر امروز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب اعم از کارکنان، اساتید و دانشجویان بعد از نماز ظهر و عصر با حضور در مقابل مسجد بزرگ این دانشگاه با در دست داشتن دست نوشته هایی مانند #من_یک_سپاهی_ام، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به اقدامات خصمانه اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه سپاه پاسداران ایران را تروریست اعلام کرد، تجمع کردند.

سید عبدالله حجتی در حاشیه این تجمع در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در خصوص این حرکت خودجوشانه گفت: ما دانشگاهیان خود بسیجی و سپاهی هستیم و همیشه در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده ایم و خواهیم ماند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب اقدام ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریسم نامیدن نهاد نظامی و رسمی ایران را دیوانه وار دانست و گفت: این اقدام ملت آمریکا را هم متعجب کرده است چراکه سپاه پاسداران، نهاد رسمی و نظامی ایران است.

حجتی با اشاره به اینکه سپاه در چند سال اخیر با اکثر گروه های تروریستی مانند داعش مبارزه و آن ها را شکست داده است، تصریح کرد: چطور می شود این نهاد را که مبارزه با تروریست را در الویت اهداف خود قرار داده است و تا به الان شهدای زیادی را تقدیم ایران و جهانیان کرده است را تروریسم نامید که این کار تنها از احمقی مانند ترامپ بر می آید.

عضوهیات امنای دانشگاه آزاداسلامی استان آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر اینکه اقدامات نسنجیده و غیر اصولی آمریکا تنها موجب آشفتگی منطقه خاورمیانه و سایر نقاط جهان می شود، یادآور شد: آمریکا و برخی متحدانش از قدیم الایام تنها به دنبال منافع خود بوده و هستند و این گونه اقدامات نوعی جنگ روانی است که مطمئنا در عمل با شکست بسیار سنگین مواجه خواهد شد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی