صبح امروز حجت مزروعی ورزشکار قهرمان و بسیجی بنابی در حضور فرمانده سپاه ناحیه بناب و فرمانده پادگان امام رضا(ع) مدال های قهرمانی خود را به خانواده شهید علی پیغامی اهدا کرد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز حجت مزروعی ورزشکار قهرمان و بسیجی بنابی با هدف احترام به مقام شهدا و خانواده های آنان به همراه فرمانده سپاه ناحیه بناب و فرمانده پادگان امام رضا(ع) و رئیس اداره ورزش و جوانان بناب با حضور در منزل شهید علی پیغامی مدال قهرمانی خود که اخیرا در مسابقات قهرمانی دفاع شخصی ارتش جمهموری اسلامی ایران را کسب کرده بود را به خانواده این شهید اهدا نمود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه شهدا از ابتدای شکل گیری انقلاب با تمام وجود از انقلاب و کشورشان دفاع کرده اند، گفت: شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی خون خود را برای کشورشان اهدا کردند و شهید علی پیغامی همانند آن ها در راه وطنش به درجه بالای شهادت رسید.

سرهنگ عمران دوستی احترام به خانواده شهدا را مهم و ضروری دانست و گفت: اینکه جناب آقای حجت مزروعی به عنوان یک بسیجی و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران مدال های قهرمانی خود را که با تلاش فراوان به دست آورده را به این خانواده شهید تقدیم می کند نمونه ای از احترام به این عزیزان است.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی