صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان مزین به نام سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در بناب افتتاح شد.

 

به گزارش انعکاس بناب، این پروژه از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و امروز بعد از صرف اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه آیین افتتاح این پروژه با اشاره با وضعیت فیزیکی مدارس شهرستان بناب گفت: از مجمع خیرین مدرسه ساز می خواهم با جدیت تمام بازسازی مدارس فرسوده را در اولویت قرار داده تا دانش آموزان با روحیه شاد در محیط های آموزشی مشغول تحصیل شوند.

وی تاکید کرد: همانطور که شهرستان بناب در حوزه اقتصاد و اشتغال حرفی برای گفتن دارد انتظار می رود آموزش و پرورش بناب نیز باید حرف اول را در منطقه بزند.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن قدردانی از آقای اعزازی نماینده سابق شهرستان و روسای سابق آموزش و پرورش بابت زحمات و تلاشهای صورت گرفته در اتمام پروژه خانه معلم، گفت: مسئولان شهرستان باید دست در دست هم دهند تا مدارس بناب نوسازی شود.

فرماندار بناب نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه دولت اتمام پروژه های نیمه تمام را در اولویت قرار داده است، گفت: در سال جاری احتمال قوی آموزش به صورت مجازی خواهد بود از این رو باید به فکر دانش آموزان نیازمند شهرستان باشیم تا اقداماتی در خصوص تامین نیازهای آموزش مجازی صورت بگیرد.

رفیعی ادامه داد: ۸ درصد دانش آموزان بنابی محروم شناخته شده و باید با همکاری خیرین عزیز نیازهای این دانش آموزان تامین گردد.

رئیس آموزش و پرورش بناب نیز در ادامه ضمن قدردانی از مدیر کل آموزش و پرورش استان، نماینده و فرماندار بناب و سایر مسئولان و روسای سابق آموزش و پرورش، گفت: خانه معلم برای رفاه حال فرهنگیان عزیز نیاز اساسی این شهرستان بود که امروز با تلاش مسئولان شاهد افتتاح این مرکز شدیم.

گفتنی است برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام