در آخرین سال از فعالیت اعضای شورای اسلامی شهر بناب، نسبت به انتخابات هیئت رئیسه و تغییرات جدید اعضا، باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اقدامات قابل توجه و در شان شهرستان بناب انجام خواهند داد.

به گزارش انعکاس بناب در جلسات اخیر شورای شهر بناب انتخابات هیئت رئیسه جدید شورا برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر بناب در سال چهارم دوره پنجم انتخاب شدند.

در این انتخابات محمد باقر ولایی به عنوان رئیس و پور جعفر به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر بناب انتخاب شدند.

همچنین در جلسه  صحن شورا، حدادی به عنوان منشی اول، نظام پرست منشی دوم و خزانه‌دار شورای اسلامی شهر بناب برای سال آخر دوره پنجم انتخاب شدند.

از مهم‌ترین وظایف و اختیارات شورای شهر بررسی و شناخت کمبودها، نارسایی‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابیه و تهیه طرح‌ها و پیشنهادهای اصلاحی و راه حل‌های کاربردی در این زمینه‌ها جهت برنامه‌ریزی و ارائه آن به مقامات مسئول ذی ربط است.

در دوره‌های گذشته بسیاری از مصوبات شورای شهر بناب در حوزه‌های مختلف تنها در حد وعده‌های بدون عمل باقی مانده و به نظر می‌رسد عملکرد این اعضا، ضعیف و غیر قابل قبول بوده است.

بی شک در هر شهری کمبود ها و مشکلات خاصی در  زمینه های گوناگون وجود دارد و اعضای شورای شهر و مدیران شهری موظف هستند تا جایی که توانایی دارند در صدد رفع این کمبودها برآیند ولی با توجه به وجود پتانسیل های بالا در این شهر  و مردمان تلاشگر و زحمت کش، این شیوه ی مدیریت شهری لایق این دیار نیست.

با نگاه کوتاهی از سطح شهر و یا رجوع به فضای مجازی و صفحه اطلاع رسانی شورای شهر بناب، می توانید عملکرد چند سال اخیر را مشاهده نمایید که گزارش قابل توجه و چشمگیری از اقدامات اعضای شورای شهر بناب را نمی توان یافت و وعده‌های گوناگون این اعضا فقط در حد شعار مانده است.

با توجه به تغییرات جدید در شورای اسلامی شهر بناب باید منتظر باشیم و ببینیم که در آخرین دوره فعالیت این اعضا، چه اقدام قابل توجهی در برنامه جدید شورای شهر بناب در راستای توسعه و پیشرفت این شهر گنجانده شده و عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/ جعفر کریم زاده