رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی: امسال یک هزار و ۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور استان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی: امسال یک هزار و ۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور استان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، مجید واحدی عصر امروز در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز بناب با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور استان رتبه اول فرهنگی را به خود اختصاص داده است؛ اظهار داشت: این توفیق در سایه تلاش شبانه‌روزی همکاران بوجود آمده است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه پیام نور مرکز بناب به عنوان یکی از مراکز بزرگ و قدیمی استان باید برای ایجاد رشته‌های مقطع کارشناسی‌ارشد قدم بردارد؛ افزود: امیدواریم با افزایش رشته‌های جدید مرکز بناب را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی با اشاره به سیر نزولی دانشجو در دانشگاه‌ها تصریح کرد: باید با اتخاذ راهکارهای مناسب برای تثبیت دانشگاه پیام نور قدم برداریم.

واحدی افزود: با تلاش همکاران توانستیم در یک سال گذشته تعداد رشته‌های کارشناسی‌ارشد را در پیام نور استان از ۱۱ رشته به ۴۲ رشته برسانیم و در تلاشیم که به زودی این رقم به ۵۰ رشته برسد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار امیدواری کرد که با تلاش بیشتر منویات معظم‌له در دانشگاه پیام‌ نور تحقق یابد.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی ضمن تأکید بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در مراکز و واحدهای این دانشگاه توجه به مسایل فرهنگی را از کارهای اولویت‌دار در دانشگاه پیام نور برشمرد و تصریح کرد: امسال یک هزار و ۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور استان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

امام جمعه شهرستان بناب نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های دکتر واحدی ریاست دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی بر توجه به مسائل فرهنگی دانشجویان تأکید و اظهار کرد: توجه به مسایل دینی و معنوی دانشجویان بایستی در اولویت کار مسئولان دانشگاه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی خواستار تکمیل و احداث مسجد در دانشگاه پیام نور مرکز بناب شد.

میراسماعیل سیدعلیزاده سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز بناب نیز در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حسن توجه مسئولان گفت: با تکیه بر قانون در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه قدم خواهم برداشت.

وی با تقدیر و تشکر از توجه و عنایت ویژه همکاران و اعضای هیئت علمی مرکز اظهار امیدواری کرد با کمک و همکاری آنها در راستای توسعه دانشگاه پیام نور مرکز بناب قدمهای اساسی بردارند.

 در این آیین از زحمات علی قربانی سرپرست سابق مرکز تقدیر و تشکر به عمل آمد و میراسماعیل سیدعلیزاده به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز بناب منصوب و مشغول بکار شد.

انتهای پیام/ش