بابک نهرین هنرمند تبریزی تلویزیون وتئاتر، ۲۷ فروردین ماه در برنامه زنده یازگئجه لری که هرشب از شبکه استانی سهند پخش می شود از همه مردم بناب معذرت خواهی کرد .

بابک نهرین هنرمند تبریزی تلویزیون وتئاتر، ۲۷ فروردین ماه در برنامه زنده یازگئجه لری که هرشب از  شبکه استانی سهند پخش می شود از همه مردم بناب معذرت خواهی کرد .

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، این بازیگر مشهور طنز و تئاتر در حاشیه برنامه زنده یازگئجه لری با اشاره به نقش خود به عنوان یک فرد بنابی در سریال نارگیله، گفت: متاسفانه شنیدم نقش بنده در این فیلم باعث دلخوری مردم بناب شده است لذا از این برنامه می گویم که منظوری نداشتم و این فقط یک فیلم بوده است اگر هم باعث دلخوری بنابی های عزیز شده ام از همه آنها معذرت خواهی می کنم، مردم بناب مردمانی شریف ونجیب وشیرین زبان هستند.

قبل از این هم در اکثر رسانه های خبری نسبت به این اقدام و توهین به بنابیها در فیلم نارگیله، خبری تحت عنوان "تمسخر لهجه بنابی در شبکه استانی سهند" منتشر شده بود که فضای مجازی شهرستان را متحول ساخت و بیشتر مردم بناب نسبت به این فیلم اعتراض داشته و از مسئولان درخواست پیگیری کرده بودند.

۱۰۹۹۷۳۳۱-b

انتهای پیام/ش