رئیس اداره ورزش و جوانان بناب، گفت: یکی از عوامل مهمی که ازدواج ها منجر به طلاق می‌شود رفتار شخصیتی زوجین است که با یکدیگر فاصله زیادی دارند.

به گزارش انعکاس بناب، سید مجید یزدانی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شعار هفته ازدواج را ایران و خانواده با نشاط عنوان کرد و گفت: از خانواده های بنابی درخواست داریم مشاوره های قبل از ازدواج را جدی بگیرند تا جوانان با علم و آگاهی ازدواج کنند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب با اشاره به اهمیت جلسه امروز جوانان، گفت: متاسفانه برخی مدیران بناب در جلسه‌ای به این مهمی حضور پیدا نمی‌کنند و در هر جلسه یک کارشناس متفاوت به جلسه میفرستند، که نتیجه‌ای در بر ندارد.

 

وی پیشنهاد داد با حضور فرماندار، ثبت احوال و اداره ورزش و جوانان به صورت فصلی نشست‌های خبری مختص ازدواج و طلاق در شهرستان برگزار شود تا ضمن ارائه آمار، تلنگری در این مورد مهم ایجاد شود.

 

رئیس اداره بهزیستی بناب نیز در این جلسه از وجود سامانه آنلاین مشاوره خبر داد و گفت: سامانه تلفنی ۱۴۸۰ به عنوان صدای مشاور در ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه ازدواج، طلاق و آسیب های اجتماعی می‌باشد.

 

در ادامه با اشاره به اقدامات بهزیستی در خصوص مشاوره جوانان در امر ازدواج، گفت: در سطح شهرستان چندین مرکز تحت نظارت بهزیستی در حال فعالیت هستند که جوانان عزیز میتوانند با مراجعه به این مراکز از خدمات آن استفاده نمایند.