امام جمعه موقت بناب گفت: راهپیمایان امروز بناب صراحتا اعلام کردند که فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب و خط صحیح، صریح و درست انقلاب است و سازش با آمریکا چیزی غیر از ذلت برای کشور و ملت ایران نخواهد داشت.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری در خطبه های آئین دشمن شکن و وحدت آفرین جمعه این هفته شهرستان بناب با بیان حدیثی از امام حسن عسکری (ع) که میفرماید: “با تقواترین انسان کسی است که در زمان شبهه تا روشن شدن مسئله اظهار نظر نکند و عابدترین انسان کسی است که فریضه و واجب را در وقت خود انجام دهد”، اظهار داشت: اظهار نظر نکردن قبل از روشن شدن مسئله و انجام واجب در وقت خود اثرش یک جامعه را از خطر حفظ می کند و در برخی مواقع از نماز افضل است.

وی افزود: اظهارات بدون سند برخی سلبریتی ها و حتی خواص باعث ایجاد هزینه به نظام و کشور شد و انجام واجب در وقت خود مثل این راهپیمایی های شما اثرش نظام را بیمه و از خطرات و گزندها حفظ می کند.

خطیب جمعه موقت بناب تصریح کرد: این نظام و انقلاب با عنایات و الطاف الهی در سال ۵۷ چنان پایه ریزی شده است که امکان شکست پذیری در آن نیست، و دشمنان انقلاب نیز به خوبی آن را می دانند اما آنها تلاش می کنند با به راه انداختن اختلافات داخلی بین جریان های سیاسی، گروه ها و قومیت های مختلف این نظام را از درون پوسیده و سست کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اصغری با اشاره به اظهارات برخی جریانات سیاسی داخلی گفت: متاسفانه روزنامه ها و رسانه های یک جریان سیاسی در کشور نه تنها یک مطلب بر علیه اتفاقات اخیر و اغتشاشات ننوشته اند، بلکه همواره نظام را متهم کرده و اغتشاشات را حق قانونی مردم می دانند و مسائلی از قبیل آشتی ملی را مطرح می کنند که برخلاف منویات مقام معظم رهبری است.

استاد حوزه علمیه بناب با اشاره به اینکه این جریان سیاسی زمانی ادعا کردند که این انرژی هسته ای را جمع کنید و لقایش را به عطایش ببخشید، تا آمریکا و غرب راضی شوند؛ خاطرنشان کرد: با توجه به کاربردهای پزشکی و صنعتی انرژی هسته ای، مقرون به صرفه بودن آن و محدودیت ذخایر نفتی دستیابی به انرژی هسته ای را ضروری می نماید و یکی از نیازهای اساسی بشمار میرود.

وی با بیان اینکه کشورهایی که به بهانه های واهی کشور ما را تحریم و از دادن دارو و تجهیزات پزشکی به کودکان پروانه ای و بیماران صعب العلاج اباء می کنند، قطعات هواپیما و غیره به ما نمی دهند آیا تضمین می کنند فردا به ما انرژی هسته ای مورد نیاز را بدهند؟ تاکید کرد: نه تنها با دادن انرژی هسته ای کشور گلستان نخواهد شد، بلکه از هر موضوعی عقب نشینی کنیم، موضوعات دیگر را پیش خواهند کشید از جمله حقوق بشر، دوستی با اسرائیل، خلع سلاح حزب الله، سپاه و موشک ها و …

امام جمعه موقت بناب ابراز امیدواری کرد: علیرغم فشار فوق العاده تحریم ها بر مردم بحول قوه الهی بازارهای جدید و راه های جدید برای صادرات نفتی برای کشور گشوده می شود و راهپیمایان امروز بناب صراحتا اعلام کردند که منویات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب و خط صحیح، صریح و درست انقلاب است و سازش با آمریکا چیزی غیر از ذلت و خواری برای کشور و ملت ایران نخواهد داشت.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس