به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، مهدی حامی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی نظارتهای بهداشتی بر مراکز جمع آوری در شهرستان، این دو مرکز بعلت عدم رعایت موارد بهداشتی و عدم دارا بودن پروانه بهداشتی و مسئول فنی با صدور اخطاریه‌های لازم و اخذ دستور قضایی پلمپ شدند. وی افزود: در حال حاضر ۹ […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، مهدی حامی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی نظارتهای بهداشتی بر مراکز جمع آوری در شهرستان، این دو مرکز بعلت عدم رعایت موارد بهداشتی و عدم دارا بودن پروانه بهداشتی و مسئول فنی با صدور اخطاریه‌های لازم و اخذ دستور قضایی پلمپ شدند.
وی افزود: در حال حاضر ۹ واحد جمع آوری شیر در شهرستان بناب فعال هستند که اداره دامپزشکی این شهرستان نظارت کاملی بر فعالیتهای آنها دارد، ضمن اینکه مسئولان بهداشتی تمامی واحدهای فعال زیر نظر اداره دامپزشکی شهرستان بناب به منظور نظارت بهداشتی بر مراکز یاد شده این شهرستان در حال انجام وظایف بهداشتی می‌باشند.
رئیس اداره دامپزشکی بناب ضمن تقدیر و تشکر از حمایتها و زحمات مسئولان استانی و شهرستانی بخصوص دادستان و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان از شهروندان خواست مواد پروتئینی خود را با اطمینان خاطر از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شبکه دامپزشکی شهرستان با شماره تلفن ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش