به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، این جشنواره با شکوه و معنوی که توسط خود خیرین مدرسه ساز بناب تدارک یافته بود باعث گردید خیلی از مردم متدین بناب در این جمع باصفا و صمیمی با اهدای کمکهای مالی خود در جهت ساخت مدارس در بناب، شریک این کار خداپسندانه شوند. گفتنی ایست، در این مراسم، […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، این جشنواره با شکوه و معنوی که توسط خود خیرین مدرسه ساز بناب تدارک یافته بود باعث گردید خیلی از مردم متدین بناب در این جمع باصفا و صمیمی با اهدای کمکهای مالی خود در جهت ساخت مدارس در بناب، شریک این کار خداپسندانه شوند.

گفتنی ایست، در این مراسم، بلال جعفری از طرف خیرین روستای چلقایی احداث مدرسه ۶ کلاسه، مدیر کل نوسازی مدارس احداث مدرسه ۱۲ کلاسه به نام طریق الاسلام، شرکت مانی خاورمیانه احداث مدرسه ۶ کلاسه، سید محمد شریفی احداث مدرسه ۶ کلاسه، آقایان اسعدی، ناصری، وحید و مجید خیرالهی احداث مدرسه ۶ کلاسه، موسسه خیریه نیکان احداث مدرسه ۶ کلاسه، معلمان آموزش و پرورش بناب  احداث مدرسه ۶ کلاسه به نام مدرسه معلم را بر عهده گرفتند.

طی اعلام فرماندار بناب، عسگریان خیر بنابی قبل از این در احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکت داشته و تا به حال خرید تجهیزات مدارس به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان، خرید تجهیزات بیمارستان به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان و مشارکت در احداث بیمارستان جدید بناب به میزان ۲۵۰ میلیون تومان را نیز بر عهده گرفته اند.

در این مراسم معنوی صدها نفر از مردم خیر بناب نیز با کمکهای نقدی خود در این کار خیر شرکت کردند و برخی کارمندان نیز با اهدای حقوق یک ماهه و چند ماهه و چند نفر از معلمان با برعهده گرفتن کسری حقوق به مبلغ ۵۰ هزار تومان تا آخر عمر، در این کار خداپسندانه شرکت کردند.

ممقانی بنابی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در حاشیه این مراسم ضمن بیان مشکلات فضاهای آموزشی شهرستان و تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم و مجمع خیرین، اعلام کرد:طی سه ماه گذشته ۶ مدرسه مشارکتی خیرساز توسط خیرین عزیز تعهد شده است که عملیات احداث سه مدرسه شروع شده و کارهای سه مدرسه دیگر در حال پیگیری می باشد که بزودی به دست خیرین و مسئولین عزیز کلنگ زنی خواهد شد.

همچنین ممقانی بنابی یادآورشد: در این جشنواره ۵ مدرسه توسط خیرین عزیز تعهد گردید که ۴ مدرسه شش کلاسه و یک مدرسه سه کلاسه خواهدبود.

وی افزود: همچنین در این همایش نزدیک به سیصد میلیون تومان خیرین محترم متعهد شدند در امر مدرسه سازی پرداخت کنند.

این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و دسته گل به خیرین بزرگوار و هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز قبلی به پایان رسید.

لازم به توضیح است که تمامی هزینه های این مراسم توسط خود خیرین پرداخت شده بود.

گزارش تصویری(۱)/چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز بناب

گزارش تصویری(۲)/چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز بناب

مشروح سخنرانی های این مراسم، متعاقباً منتشر میشود.

انتهای پیام/ش