بناب- با حضور معاون پارلمانی و امور حقوقی رئیس جمهور بیست و یکمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب برگزار می‌شود.

به گزارش انعکاس به نقل از خبرگزاری مهر، حبیب صدقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب گفت: روز پنج شنبه مصادف با ۱۳ بهمن ماه و با حضور دکتر حسینی معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور، جمعی از مسئولین کشوری، استان آذربایجان شرقی و شهرستان، بیست و یکمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ اثر از سوی شعرای ۲۸ استان کشور به دبیرخانه جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب واصل شده است؛ افزود: بیست و یکمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب در دو بخش فارسی و ترکی ارسال آثار داشتند که از هر بخش ۵ نفر برگزیده خواهند شد.

دبیر اجرایی جشنواره شعر غدیریه بناب خاطرنشان کرد: امسال یک بخش ویژه کودک نیز به این جشنواره اضافه کردیم که مورد استقبال قرار گرفته است.

صدقی با اشاره به استقبال این جشنواره از سوی شعرای کشورهای خارجی اظهار امیدواری کرد با عنایت و همکاری مسئولین امر سال آینده بیست و دومین جشنواره شعر غدیریه بناب بصورت بین المللی برگزار شود و بین المللی شدن این جشنواره مورد تأکید مسئولین شهرستان است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه از مسئولین و بخش خصوصی شهرستان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بخاطر همکاری در برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر