به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، فرماندار بناب شامگاه روز دوشنبه در چهرمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب، با بیان اینکه مردم بناب در کارهای خیر همیشه پیش قدم بوده اند، گفت: مردم بناب همچون گذشته ثابت کرده اند که در امور خیریه شهرستان سهیم هستند همچنان که در احداث دانشگاه ازاد بناب، بیمارستان امام […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، فرماندار بناب شامگاه روز دوشنبه در چهرمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب، با بیان اینکه مردم بناب در کارهای خیر همیشه پیش قدم بوده اند، گفت: مردم بناب همچون گذشته ثابت کرده اند که در امور خیریه شهرستان سهیم هستند همچنان که در احداث دانشگاه ازاد بناب، بیمارستان امام خمینی(ره) و خود ساختمان فرمانداری که در سرمای شدید توسط خود مردم ساخته شد، اینها ثبات می کند به نوعی مردم این شهرستان در کارهای خیر شرکت می کنند.

فرج اللهی با اشاره به کسب رتبه های برتر شهرستان بناب در زمینه های مختلف تا به امروز، خاطر نشان کرد: شهرستان بناب هم اکنون رتبه اول صادرات غیر نفتی استان را به خود اختصاص داده است و امروز این شهرستان در اکثر شاخصه‌ها در حد صد درصدی است.

وی افزود: عمده عامل مهمی که باعث رسیدن و دستیابی به این شاخصه‌ها شده، همت و پشتکار اهالی تلاشگر این شهرستان است.

فرماندار بناب فضای آموزشی شهرستان بناب را اسف بار خواند و گفت: ۲۴ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف با مشکل جدی فضای آموزش برخوردارند.

رئیس شورای آموزش و پرورش بناب با بیان اینکه امروز ما از نظر آبرسانی، گازرسانی، بهداشت، صنعت و .. صد در صدیم، گفت: این شهرستان ۳۷ مدرسه مخروبه دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند و از نظر استحکام و قدمت مدارس عمر واقعی و مفید خود را از دست داده‌اند.

فرج‌اللهی اظهار امیدواری کرد، خیران بنابی همچون گذشته در احداث مدارس پای کار خواهند آمد و با یک عزم ملی این مشکل را برطرف خواهند کرد.

انتهای پیام/ش