همزمان با فصل بهار شهرداری بناب در اقدامی شایسته و بی سابقه میادین شهری بناب را در طرحهای زیبا و مدرن زیباسازی و گل کاری کرد.

به گزارش انعکاس بناب، به گفته شهردار بناب برای گلکاری، زیباسازی، فضای سبز و جدول گذاری میادین شهری بناب تا این لحظه ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

با اجرای این زیباسازیها در میادین شهری، شهرستان بناب برای اولین بار روح تازه ای به خود گرفته و اکثر شهروندان با ارسال پیام‌های متعدد به تحریریه خبری این رسانه از شهردار بناب و عوامل زحمت کش این مجموعه قدردانی کردند.

شهروندان بنابی اذعان می کنند تا به امروز در حوزه فضای سبز و زیباسازی بصری تاکنون به این سطح توجه نشده بود و از اینکه عوامل شهرداری بناب با تلاش خود، محیطی آراسته، سرسبز و بانشاط را به وجود آورده اند، جای تقدیر دارد.

در کنار این کارهای شایسته، توجه ویژه شهرداری به میدان مرکزی شهر و میدان امام علی (ع) خالی از لطف نبوده و با توجه به اهمیت بالای این میادین، با ایجاد المان های زیبا و هنری می توان جلوه ای زیبا در شهرستان بناب به یادگار گذاشت.

با تلاش و پشتکاری که در مجموعه شورا و شهرداری بناب دیده می شود، امیدواریم تا پایان فصل کاری، شهرستان بناب تغییر اساسی به خود ببیند.