به گزارش خبرنگار ورزشی انعکاس بناب، سید مجید یزدانی در این پیام آورده است بی شک تلاشهای مربیان و دست اندرکاران تیم فوتسال جوانان امید آذربایجان در خاطر ورزش دوستان این خطه باقی خواهد ماند و تلاشهای شما چراغ راهی برای تمامی علاقمندان این رشته خواهد بود. وی  اضافه کرد مدیریت شایسته تیم امید آذربایجان […]

به گزارش خبرنگار ورزشی انعکاس بناب، سید مجید یزدانی در این پیام آورده است بی شک تلاشهای مربیان و دست اندرکاران تیم فوتسال جوانان امید آذربایجان در خاطر ورزش دوستان این خطه باقی خواهد ماند و تلاشهای شما چراغ راهی برای تمامی علاقمندان این رشته خواهد بود.

وی  اضافه کرد مدیریت شایسته تیم امید آذربایجان و برگزاری تمرینات و مسابقات مرتب و منظم باعث شد این موفقیت بزرگ بدست آید و از این بابت قدر دان زحمات شما عزیزان هستیم. ناگفته نماند حمایت های هیئت فوتبال بناب همچنین فراهم آوردن فضای رقابتی توسط برگزاری مسابقات فوتسال در سطح شهرستان در طول سال از طریق برگزاری مسابقات متنوع هموار کننده این راه بوده است. یزدانی با اشاره به اینکه اکثر تلاشها توسط مسئولین خود تیم صورت گرفته است گفت :‌امیدوارم این رویکرد که فعالیت در قالب باشگاه و تیم می تواند نقش بسزایی در موفقیت داشته باشد در فوتبال شهرستان فراگیر شده و توسعه یابد.

انتهای پیام/ش