به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، فرزین حق‌پرست عصر امروز در جلسه کار گروه گردشگری شهرستان بناب با بیان اینکه شهرستان بناب درباره هسته گردشگری سند تدبیر و توسعه پیشتاز است، گفت: دولت هیچ اعتباری برای احداث ساختمان اداری در شهرستان‌ها اختصاص نمی‌دهد و فعلاً در سطح استان هیچ طرح ساختمانی در حال اجرا نیست. مدیرکل […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، فرزین حق‌پرست عصر امروز در جلسه کار گروه گردشگری شهرستان بناب با بیان اینکه شهرستان بناب درباره هسته گردشگری سند تدبیر و توسعه پیشتاز است، گفت: دولت هیچ اعتباری برای احداث ساختمان اداری در شهرستان‌ها اختصاص نمی‌دهد و فعلاً در سطح استان هیچ طرح ساختمانی در حال اجرا نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی افزود: برای توسعه منطقه گردشگری دوش یک میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که برای انجام تأسیسات برق اختصاص یافته است.

حق پرست از ایجاد بازراچه دائمی صنایع دستی در بناب خبر داد و تصریح کرد: در تلاش هستیم با برگزاری جشنواره کباب مسئولان را از ظرفیت‌ بالای شهرستان در این بخش آگاه کنیم و قطعاً بدنبال برگزاری این جشنواره نسبت به ثبت تاریخی آن نیز اقدام می‌شود.

در این جلسه قرار بود تفاهم‌نامه‌ای میان میراث فرهنگی آذربایجان شرقی و شهرداری بناب در مورد کمپ گردشگری قره قشون و طرح ساماندهی صوفی چای به امضای طرفین برسد که به‌علت ایرادات وارده از سوی شهرداری به برخی بندهای این تفاهم‌نامه مقرر شد جلسه آتی کارگروه نسبت به رفع ابهامات آن اقدام لازم به عمل آید.

انتهای پیام/ش