به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، فرمانده سپاه ناحیه بناب ظهر امروز در جمع مردم ولایتمدار بناب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به نقش موثر سپاه و بسیج در عرصه های مختلف، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برگزیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) به عنوان «روز پاسدار»،‌ هم الگوی خود را انتخاب کرده‌اند و هم […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، فرمانده سپاه ناحیه بناب ظهر امروز در جمع مردم ولایتمدار بناب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به نقش موثر سپاه و بسیج در عرصه های مختلف، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برگزیدن سالروز ولادت امام حسین(ع) به عنوان «روز پاسدار»،‌ هم الگوی خود را انتخاب کرده‌اند و هم به همگان این پیام را می‌دهند که برای دفاع از حق و پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی تا کجا خواهند ایستاد.

وی افزود: دشمنان به جد در تلاش هستند چهره سپاه را نزد مردم ایران تخریب کرده و با ایجاد سؤال و ابهام در خصوص ماهیت،‌ سیاست‌ها، خط‌مشی‌ها و عملکردهای سپاه در ذهن مخاطب،‌ این نهاد انقلابی را تضعیف کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب تصریح کرد: آنها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را،‌ عامل اصلی ناکامی‌های خود در به شکست کشاندن انقلاب و فرو ریختن جمهوری اسلامی و تضعیف ایران می‌دانند.

سرهنگ پاسدار دوستی ادامه داد: سپاه بر اساس یک ضرورت تاریخی و به صورت خودجوش به همت مردم انقلابی و جوانان مؤمن در سراسر کشور،‌ به اقتضای نیاز انقلاب اسلامی به پاسداری و دفاع از آن در برابر توطئه‌های خارجی و داخلی،‌ از متن و بطن جامعه انقلابی متولد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه جنس و ماهیت سپاه، از جنس و ماهیت انقلاب است، گفت: این نهاد مولود خود انقلاب بوده و برای پاسداری از انقلاب و پیشبرد آن شکل گرفته است و بر همین اساس، تمامی دشمنان انقلاب، دشمنان این مولود انقلاب می‌باشند.

این مقام نظامی در سپاه پاسداران، دفع غائله گنبد و ترکمن صحرا، مقابله با توطئه‌ تجزیه‌طلبی جریان‌های ضد انقلاب، برقراری امنیت در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی، خنثی‌سازی فتنه گروهک فرقان و انهدام این گروهک تروریستی، برقراری امنیت در تمامی خطوط هوایی داخلی و خارجی، مقابله با جنگ‌های علمی،‌ اقتصادی، فرهنگی و فتنه‌های دشمنان مانند فتنه ۸۸ و کمک به کشورهای محور مقاومت، را تنها بخش کوچکی از اقدامات سپاه پاسداران دانست و گفت: سپاه و بسیج طی ۳۶ سال گذشته در هر صحنه‌ای که انقلاب اسلامی نیاز داشته حضوری فعال و بهنگام داشته و با اقدامات هوشمندانه،‌ مدبرانه و انقلابی در هر یک از این صحنه‌ها و عرصه‌ها، کارنامه زرین و پر افتخاری از خود بر جا گذاشته است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با سالروز سوم خرداد اشاره کرد و گفت: حماسه خرمشهر آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه این امت است.

سرهنگ پاسدار دوستی خاطر نشان کرد: حماسه خرمشهر نه تنها از یاد نرفتنی است، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است، آزادسازی خرمشهر در عملیات شگفت‌انگیز بیت‌المقدس، از قدرتی حکایت داشت که همت و قدرت ایمان رزمندگان اسلام آن را پدید آورد.

انتهای پیام/ش