به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، ظهر امروز با حضور شهروندان بنابی و مسئولان دو پروژه ورودی پارک فدک و تعرض پل شهرک امام همزمان با سالروز تشکیل شورا، افتتاح شد. در آیین افتتاح این دو پروژه مهم، شرکت کنندگان در این مراسم، بعد از زیارت قبور شهدای گمنام در پارک فدک در مراسم سخنرانی شهردار […]
به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، ظهر امروز با حضور شهروندان بنابی و مسئولان دو پروژه ورودی پارک فدک و تعرض پل شهرک امام همزمان با سالروز تشکیل شورا، افتتاح شد.
در آیین افتتاح این دو پروژه مهم، شرکت کنندگان در این مراسم، بعد از زیارت قبور شهدای گمنام در پارک فدک در مراسم سخنرانی شهردار بناب و تقدیر شورای شهربناب، شرکت کردند و در نهایت در انتهای مراسم از اعضای شورای شهر بناب نیز تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ش
https://enekasbonab.ir/?p=8281














































بنابی
تاریخ : 9 - اردیبهشت - 1394
بس کنید بابا این ادا واطوار را بقول معروف از تعرف کم کن و بر مبلغ افزای؛ به درد مردم بیچاره برسید دریغ از یک متر آسفالت!!!!!!!!!!فکر کردیم نماز میت میخوانند.
ALI
تاریخ : 9 - اردیبهشت - 1394
چه جالب خودشون از خودشون تقدیر می کنن،داور و بابک ست کردن
مراد
تاریخ : 12 - اردیبهشت - 1394
یک سوال
چرا از خانم شفایی استاد رحیم زاده و مهندس حدادی تقدیر نشد؟
آیا اینها خارج از شوراند محبوبترین با سابقه ترین و مومن ترین اعضای شورا باید حاشیه رانده شوند ؟
عایا
modir
تاریخ : 12 - اردیبهشت - 1394
باسلام و احترام.. از آقای رحیم زاده و حدادی تقدیر شد اما بنا به اظهار شهردار بناب خانم شفائی و آقازاده جلسه داشتند