به گزارش انعکاس بناب به نقل از ایرنا، سید شمس الدین مراثی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با اعتبار اختصاص یافته، ۱۱۹ طرح عمرانی در این شهرستان اجرا می شود. وی اظهار کرد: بیشترین اعتبار این شهرستان از محل تملک و دارایی های استان برای تکمیل طرح های نیمه تمام هزینه […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از ایرنا، سید شمس الدین مراثی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با اعتبار اختصاص یافته، ۱۱۹ طرح عمرانی در این شهرستان اجرا می شود.

وی اظهار کرد: بیشترین اعتبار این شهرستان از محل تملک و دارایی های استان برای تکمیل طرح های نیمه تمام هزینه می شود.

فرماندار عجب شیر ، اظهار کرد: همه مسئولان باید با جدیت بر طرح های عمرانی حوزه کاری خود نظارت داشته باشند و از نزدیک در جریان روند کارها قرار گیرند.

مراثی، با اشاره به جوابگو نبودن این اعتبارها برای توسعه شهرستان، از مسئولان خواست برای افزایش اعتبارات تخصیصی با مدیران کل استان مکاتبه و هماهنگی داشته باشند.

وی گفت: مدیران شهرستانی باید اعتبارهای خود را فراتر از متوسط استانی در نظر بگیرند تا روند روبه رشد و مطلوب طرح ها به سرعت انجام شود.

وی، با بیان اینکه اعتبارها در راستای سند توسعه هر شهرستان توزیع می شود، افزود: اعتبارها در دولت تدبیر و امید واقعی در نظر گرفته شده و با توجه به مشکلات مالی و کمبود بودجه دولت، مسئولان باید با مدیریت و تدبیر از این اعتبارها و امکانات منطقه در راستای عمران و آبادی شهرها استفاده کنند.

فرماندار شهرستان عجب شیر با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان، گفت: این منطقه به دلیل شرایط خاص جغرافیایی، دارای زمینه ‌های بالقوه ‌ای برای توسعه و پیشرفت است از این رو توجه بیش ‌از پیش دولت نسبت به این منطقه می ‌تواند موجبات توسعه این شهرستان را فراهم آورد.