به گزارش انعکاس بناب،  نادر داوودی شهردار بناب در حاشیه این جلسه با اشاره به اینکه یکی از وظایف شهرداری فعالیت در حوزه های فرهنگی می باشد گفت: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری از سال ۹۴ شروع به فعالیت کرده است که در حال حاضر حدود ۲۰۰ دانشجو در حال تحصیل در ۶ رشته کاردانی و […]

به گزارش انعکاس بناب،  نادر داوودی شهردار بناب در حاشیه این جلسه با اشاره به اینکه یکی از وظایف شهرداری فعالیت در حوزه های فرهنگی می باشد گفت: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری از سال ۹۴ شروع به فعالیت کرده است که در حال حاضر حدود ۲۰۰ دانشجو در حال تحصیل در ۶ رشته کاردانی و ۴ رشته کارشناسی می باشند.

داوودی از استقبال خوب جوانان از دوره های تربیت مربی در سال جاری خبر داد و گفت: در سال ۹۶ تعداد ۴۵ نفر در در این دوره ها ثبت نام کردند که با انجام مصاحبه های اختصاصی ۳۲  نفر پذیرش شدند.

وی ضمن تشکر از محمدعلی جمشیدی مدیر مرکز مشاور صدرا  بابت اعطای مجوز برای دورهای تربیت مربی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری گفت: این کلاس ها برای اولین بار در بناب برگزار می شود و

شهردار بناب در پایان از همکاری و حمایت تمامی مسئولان دانشگاه های شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام محمد علی جمشیدی مدیر مرکز مشاوره صدرا ضمن گلایه از رشد فرهنگی به صورت لاکپشتی در بناب گفت: امروزه متأسفانه فضای مجازی، ماهواره و انواع گوشی های اندروید باعث آسیب های روحی و جسمی در بین مردم بخصوص جوانان شده است و با وجود اینکه شهرستان بناب یکی از شهرهای فعال در حوزه های دینی و اسلامی محسوب می شود اما رشد فرهنگی در آن به شدت آرام حرکت می کند.

حجت الاسلام محمد علی جمشیدی با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در کل کشور بخصوص بناب گفت: متأسفانه رشد طلاق در سطح شهری مانند بناب بسیار جای تعجب دارد و در بین تمام خانواده اکثراً مطلقه وجود دارد و تنها در تعداد کمی از خانواده های مذهبی و ریشه دار بناب طلاق دیده نمی شود.

وی در پایان برگزاری این دوره ها را بسیار مهم و ضروری ارزیابی کرد و گفت: پرورش و تربیت مربی یکی از هدف های مهم برای شهرستان می باشد که امیدواریم با همکاری شهرداری افراد مفید و کارآمدی را برای تبلیغ سبک زندگی اسلامی تربیت کنیم.

حجت الاسلام اصغری مدرس حوزه و دانشگاه، در این مراسم با بیان اینکه افتتاح چنین مراکز تربیتی ای باید زودتر در بناب انجام می شد گفت: کمبود چنین دانشگاه هایی جهت تربیت مربی اسلامی به وضوح در بناب دیده می شد و حالا به همت شهرداری شاهد بهره برداری از این مرکز می باشیم.

حجت الاسلام اصغری منشاء اکثر مشکلات انسان و گرفتاری های آن را خود انسان عنوان کرد و گفت: بزرگترین و اساسی ترین مشکلات انسان ریشه در شخصیت و نیازهای اساسی خود انسان می باشد و زمانی که تربیت و شخصیت فرهنگی انسان افزایش پیدا کند سایر مشکلات نیز خود به خود حل می شود.

وی در پایان خطاب به داوطلبان مربیگری سبک زندگی اسلامی گفت: این مربیان باید وجود و شخصیت خود را رشد دهند تا بتوانند مربی ای کارآمد و فرهنگی در جهت رشد سایر دانش آموزان در شهرستان باشند.

گزارش تصویری؛

انمتهای پیام/داود زیبایی