به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، جانشین فرماندهی سپاه عاشورا در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بناب، ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر این روز را نماد مقاومت، ایثار و پیروزی عظیم در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: اینجا جمع شده ایم تا خطاب به شهدای انقلاب و دفاع مقدس و امام شهدا عرض بداریم […]

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، جانشین فرماندهی سپاه عاشورا در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بناب، ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر این روز را نماد مقاومت، ایثار و پیروزی عظیم در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: اینجا جمع شده ایم تا خطاب به شهدای انقلاب و دفاع مقدس و امام شهدا عرض بداریم که اماما، ای شهدای بزرگوار ما با آرمانهای شما تجدید پیمان می بندیم تا آخرین قطره خونمان مسیر پاک شما شهدا را ادامه خواهیم داد.

سرهنگ دکتر قادری افزود: اگر امروز مملکت ما در آرامش و پایداری و رو به بالندگی و تعالی به جلو حرکت می کند، در وهله اول مدیون خون پاک شهداهستیم که اگر شهدا نبودند امروز تمامیت ارضی مملکت ما پایمال بود، استقلال مان مخدوش بود، انقلاب اسلامی با تهدیدات بالفعل مواجه بود، ولی با ایثارگری ایثارگران و خون پاک شهدا و به لطف خدا مملکت ما به عنوان جزیره باثبات در میان اقیانوس متلاطم می باشد در حالیکه چهارگوش مرزهای جمهوری اسلامی اکثرا با تنش مواجه است.

وی با بیان اینکه مردم ما با حس و لمس امنیت، زندگی می کنند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی درصددند که این امنیت و آرامش از دست ما برود ولی کور خوانده اند ملت ما نشان داده اند که این آرمانها و امنیت و آرامش و این مسیر تعالی در اعتماد به انقلاب شکوهمند حضرت امام(ره) و طی طریق این مسیر را ارزان به دست نیاورده که بخواهند راحت از دست بدهد.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نقش بنی صدر در جنگ تحمیلی و برکناری آن توسط مجلس با عنوان عدم کفایت سیاسی، گفت: این برکناری باعث شد تا تفکر انقلابی و اعتماد به مردم در جبهه های خودی نشان داده و از همان فردای این تغییر شاهد آزادسازی حصر آبادان در عملیات های ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس و نهایتا آزادسازی خرمشهرکه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفت.

سرهنگ قادری در عین حال افزود: در چنین روزی رزمندگان ما به عنوان نماد و  تبلور غیرت و عزت مردم  ایران، خرمشهر را با وجود اینکه صدامی ها فکر هم نمی کردند که در چنین موقعیتی با چنین شکستی مواجه  می شوند، آزاد کرده و جواب دندان شکنی به صدام و دشمنان انقلاب اسلامی دادند.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که در مسیر امام و رهبری حرکت بکنیم و وحدت داشته باشیم و اعتماد به انقلاب و نیروهای بسیج داشته باشیم، پیروزی با ماست و اگر خدای ناکرده تشتت و دودستگی و افتراق و اختلاف مابین نیروهای انقلاب حاکم شود،آن زمان است که دشمنان پیروز خواهند شد.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا سوم خرداد را نماد وحدت، عزت، اقتدار و نماد تبعیت از ولایت و رهبری دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب و پشت سرگذاشتن تهدیدات متعدد و به برکت عنایت خداوند تبارک و تعالی، رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری، این مسیر پرشکوه را به جلو می بریم.

این مقام و مسئول استانی با اشاره به اینکه امروز تهاجم نظامی منتفی است، گفت: امروز دشمن اگر لحظه ای بداند که می توان به انقلاب اسلامی ضربه بزند، عملیاتی می کند ولی آمادگیهای بازدارنده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و حضور آگاهانه مردم در عرصه های مختلف ازجمله راهپیمایی ها و انتخابات و رزمایش های بسیج این آمادگی را در جمهوری اسلامی بوجود آورده که تهدیدات را از هر نوعی که باشد دفع می کند.

وی با بیان اینکه امروز در دورترین نقاط در مقابل تهدیدات تکفیریها و داعشیها ایستاده ایم، تاکید کرد: ما ملت ایران در این راه با تقدیم جان و ایثارگری و تقدیم شهدا اجازه نمی دهیم که امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران خدشه دار شود.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا تصریح کرد: با اینکه حضور گاهگاهی جنازه های مطهر شهدا در شهرها شاید نگرانی بوجود بیاورد ولی می دانیم که اگر در بغداد، شام، بیروت و دمشق در مقابلشان نبودیم، امروز باید در شهر خودمان در مقابل آنها می جنگیدیم.

سرهنگ قادری با اشاره به اینکه دشمن در صدد است با ایجاد اختلاف و دشمنی ما بین گروههای مختلف انقلاب، به اهداف شوم و پلیدش دست پیدا کند، افزود: باید مسیر حرکت انقلاب را با قوت تمام ادامه دهیم.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه “کسی که با دشمن دوست شد، دوست دیگر نمی تواند به او اعتماد کند” گفت: تولی  در مسیر ولایت و دوری از دوستی با  دشمنان  مهم است، انقلاب ها باید توجه داشته باشند که حرکت بعضی نفوذی ها باعث نشود که در داخل مملکت اختلاف اختلاف ایجاد شود.

جانشی فرماندهی سپاه عاشورا ضمن هشدار به نفوذی های داخل کشور، گفت: اجازه نمی دهیم برخی نفوذی ها مسیر حرکت انقلاب را با مشکل مواجه سازند.

وی افزود: امروز ما بار دیگر با شهدای و شهدای مدافعین حرم عهد و پیمان می بندیم که در مقابل دشمنان ایستاده و  از روبه رشد و اعتلای مملکت حمایت خواهیم کرد.

سرهنگ قادری در خاتمه سخنان خود ضمن اظهار امیدواری به آینده کشور، گفت: انتظار داریم با شروع مجلس جدید، نمایندگان منتخب مجلس دهم، تفکر انقلابی حضرت امام و مقام معظم رهبری را به منصه ظهور رسانده و به دور از  دغدغه های سیاسی و جناحی، مشکلات اقتصادی و فرهنگی مملکت را رصد کرده و گام در مسیر حل آنها بردارند.

انتهای پیام/ش