حبیب اله حیدری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به کمکهای جمع آوری شده در جشن نیکوکاری سال ۹۵، گفت: مجموع کل مساعدتهای جمع آوری شده نقدی در پایگاهها و چادرهای مستقر در سطح شهر، ۳ میلیارد و ۳۰۶ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۲۵۰ ریال شده که نسبت به سال […]

حبیب اله حیدری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به کمکهای جمع آوری شده در جشن نیکوکاری سال ۹۵، گفت: مجموع کل مساعدتهای جمع آوری شده نقدی در پایگاهها و چادرهای مستقر در سطح شهر، ۳ میلیارد و ۳۰۶ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۲۵۰ ریال شده که نسبت به سال قبل مردم بناب بیشتر همکاری کرده اند.

وی افزود: ارزش کل مساعدتهای غیرنقدی یا کالاهای جمع آوری شده ۱ میلیارد و ۹۱۷ میلیون و ۲۰ هزار ریال برآورد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بناب کمکهای جمع آوری شده مستقیم و انتظامی را  ۶۸ میلیارد و ۸۰۹ میلیون و ۴۵۵ هزار ریال عنوان کرد و گفت: این کمکهای مالی توسط خود خیرین بصورت مستقیم به مددجویان داده شده است.

حیدری اذعان کرد: مجموع کمکهای جمع آوری شده در جشن نیکوکاری امسال ۸ میلیارد و ۹۸۲ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۲۵۰ ریال شد که جا دارد از مساعدتهای مردم شریف شهرستان بناب، مسئولان محترم، امام جمعه بناب، نماینده محترم و فرماندار عزیز نهایت سپاس و قدردانی را کرده باشیم.

وی با بیان اینکه در ۲۵ اسفند امسال به ۲۷ نوعروس بنابی دیگر کمک هزینه ازدواج پرداخت شد، گفت: فرهنگ همیاری و کمک به افراد نیازمند باید بیش از پیش در جامعه ترویج یابد و در راستای ریشه کن کردن فقر به عنوان معضلی بزرگ در جامعه همت کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بناب خاطر نشان کرد: به طور قطع در عرصه اقتصادی و مبارزه با فقر همه توان خود را به کار خواهیم گرفت.

حیدری در خاتمه از تلاشهای تیم رسانه ای انعکاس بناب بابت انتشار اخبار به موقع شهرستان و کمک به نیازمندان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش