به گزارش انعکاس بناب، هوشنگ شریفی صبح امروز در آیین کلنگ زنی پروژه مجتمع عالی سلامت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در خصوص این پروژه گفت: امروز فاز اول این مجتمع به عنوان مرکز آموزش بهورزی در یک طبقه با زیر بنای۱۰۰۰متر مربع کلنگ زنی شد و انشا اله تا آخر سال ۹۶ به بهره برداری […]

به گزارش انعکاس بناب، هوشنگ شریفی صبح امروز در آیین کلنگ زنی پروژه مجتمع عالی سلامت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در خصوص این پروژه گفت: امروز فاز اول این مجتمع به عنوان مرکز آموزش بهورزی در یک طبقه با زیر بنای۱۰۰۰متر مربع کلنگ زنی شد و انشا اله تا آخر سال ۹۶ به بهره برداری می رسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته برای فاز اول این پروژه حدود ۱۰ میلیارد ریال می باشد، افزود: اعتبار این پروژه آماده بوده و شرکت پیمانکار نیز مشخص شده است و عملیات احداث از همین امروز آغاز می شود.

وی احداث ۵ پروژه دیگر را از برنامه های دیگر شبکه بهداشت عنوان کرد و گفت: از این تعداد احداث ۲پروژه یکی در کوی شهرداری با ۸۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال و دیگری در فرهنگیان۳ با ۸۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال، آغاز شده است.

شریفی افزود: احداث شبکه بهداشت و درمان روستای آخوند قشلاق یکی دیگر از پروژه ها است که با زیر بنای  ۴۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال عملیات آن در حال انجام است.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان بناب از کلنگ زنی ۲ پروژه دیگر بهداشتی و درمانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: یکی از این پروژه ها در خیابان شهید چمران با زیربنای ۵۳۸ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال و دیگری در محله کاملو با همان متراژ و اعتبار احداث و در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت.

شریفی در خاتمه از زحمات مسئولان شهرستان بخصوص فرماندار و نماینده بناب، شهرداری، اداره مسکن وشهرسازی و مدیر کل امور اوقاف و سایر مسئولان نهادها که در این پروژه ها قدم برداشته اند تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش