به گزارش انعکاس بناب، در این جلسه، اعضای کارگروه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در خصوص تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاههای دانشگاه و همچنین به ارائه راهکارهای ممکن برای ارتباط واقعی با صنایع پرداختند . ریاست دانشگاه بناب در ابتدای جلسه گفت:‌ همچنان که از پیام نوروزی وزیر محترم علوم بر می آید در […]

به گزارش انعکاس بناب، در این جلسه، اعضای کارگروه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در خصوص تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاههای دانشگاه و همچنین به ارائه راهکارهای ممکن برای ارتباط واقعی با صنایع پرداختند .

ریاست دانشگاه بناب در ابتدای جلسه گفت:‌ همچنان که از پیام نوروزی وزیر محترم علوم بر می آید در سال ۹۴ بایستی توجه ویژه ای به تجهیز آزمایشگاهها گردد، هم و غم دانشگاه ایجاد بستری مناسب برای فعالیتهای پژوهشی است که در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای از طرف ریاست محترم جمهور و وزیر محترم علوم به خود معطوف داشته است.

دکتر عباسیان در ادامه افزود: اعضای هیات علمی بایستی با حضور در صنایع منطقه از نزدیک با مشکلات صنایع آشنا گردند و در جهت رفع این مشکلات، راهکارهای عملی نشان دهند،‌ همچنین توجه ویژه اعضای هیات علمی به بحث شرکتهای دانش بنیان بایستی در اهم امورات اعضای هیات علمی قرار گیرد.

ریاست دانشگاه بناب در پایان گفت:‌ مرکز رشد دانشگاه آمادگی کامل دارد تا پشتیبان طرح های پژوهشی اساتید باشد و آمادگی رایزنی با تمامی ارگانها برای انجام این طرح را داراست.

گفتنی است در پایان این جلسه مقرر گردید کارگروههای تخصصی در دانشگاه تشکیل شده و ارتباط با صنعت بصورت تخصصی در گروههای مختلف انجام یابد.

انتهای پیام/ش