به گزارش انعکاس بناب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد بناب، آقای سلیمانفام معاون سابق دانشجویی واحد و دکتر تشنه دل معاون جدید این حوزه تکریم و معارفه شدند. سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، دوران مسئولیت را فرصت مناسبی برای […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد بناب، آقای سلیمانفام معاون سابق دانشجویی واحد و دکتر تشنه دل معاون جدید این حوزه تکریم و معارفه شدند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، دوران مسئولیت را فرصت مناسبی برای امتحان، رشد و تربیت انسان ها و خدمت به بندگان خداوند دانست و گفت: قبول مسئولیت در نظام اسلامی به منزله لطف ویژه خداوند به اوست تا استعداد خود را نشان داده و ارتقا پیدا کند.

دکتر احمد امیری افزود: سر و کار ما مسئولان در مجموعه دانشگاه با استعداد جوانی و تعلیم و تربیت نیروهای متخصص و متعهد بوده بنابراین باید با توان هرچه بیشتر زمینه پرورش مناسب آنها را فراهم کنیم.

وی گفت: قطعاً استاد سلیمانفام خدمات ارزشمندی به دانشگاه ارائه دادند و دانشگاه به تجربیات علمی ایشان در آینده نیازمند است.

در ادامه این مراسم، معاون سابق دانشجویی، به اهمیت حوزه دانشجویی اشاره کرده و خلاصه ای از عملکرد خود در این حوزه را بیان کرد.

معاون جدید دانشجویی نیز طی سخنانی هدف اصلی خود از قبول مسئولیت را خدمت به دانشگاه و دانشگاهیان اعلام کرده و گفت: با الطاف الهی و یاری همکاران، همه تلاش خود را بکار می گیریم تا اهداف عالی دانشگاه را تحقق بخشیم.

IMG_1876 IMG_1884  IMG_1909IMG_1895

انتهای پیام/ش